Betlllal  6 dakika falan geçti bu şekil di bişey gören var mı benim gözlerim kör oldu bakmaktan
Altin23 Betlllal ya benim de öyle oldu profilime bakar mısın bi son attığına dün akşam ve bugün sabah ilk idrarla testiöi koydum aynı böyle çizgi var ve biri 6 dk biri 7 dk sonra çıktı. Kuruma çizgisi olamaz dimi
Betlllal Ayshababy ya canım 6 dakikadan sonra bakıyorum sanki göremiyorum gölge gitmiş gibi ama baştan çıkan çizgi gider mi ?
Betlllal Altin23 bakayım canım ya kafayı yiycem bilmiyorum bakırım şimdi çizgi kaybolmuş hemen kurur mu
Betlllal Altin23 sende gayet açık var canım hayırlı olsun bana da dua et net bir çizgi alamadım bir türlü
Altin23 Betlllal sende de görünüyor canım çok çok silik de olsa adetin gecikti mi ya da belirtilerin var mı gebelikle alakalı inşallah ikimizde de vardır ya
Altin23 Betlllal bıçak yardımıyla kenardan açıp içine dikkatlice bak canım görünüyor gibi ya. Kuruma çizgisi bence 10 15 dk sonra belirmeye başlar benim çizgim de 5 6 dk sonra çıktk hep ama bilemiyorum yani 5 dkda kuruyacak mı bu lanet şey
Betlllal Altin23 adetim daha geçmedi canım 2 gün var düzensiz adet görüyorum ne zaman olacağım bilmiyorum hemen kurumaz demi bakıyorum çizgi kaybolmuş acaba idrar dağıldığı için mi gölgelik yaptı oraya
Altin23 Betlllal canım hemen dağılacaksa bu testin güvenililirlipi nerede kaldı yani 3 5 dkda oldu oldu olmadı hoop at çöpe yanlış sonuç mu diyeceğiz bence kuruma çizgisi değil oluşan
Altin23 Betlllal bence net görünüyor silik de olsa. Bende de ben ağrısı var çok fazla. Biraz bekleyip kan testi verelim canım en sağlıklısı o sanırım
Betlllal Altin23 aynen canım dediklerinde haklısın hemen çöpe atalım gitsin ozaman biraz bekleyelim kan veririz olmazsa da bet belli olur en azından sürekli teste bakmaktan sıkıldık
Kayrammirza Ben görüyorum çizgi var.benim adetim 3 4 gùn gecikmisti bòyle çizgi çıkmıştı. Hatta bi 10 dk sonra Şuan hamileyim