AyAkyel Merhaba hanımlar 32+2 de çalışabilir raporu alsam olur mu zorunlu 32+0 diye bir şey yok sanırım aydınlatır mısınız 😍
Edakrpnr_0 AyAkyel evet çalışanilirsin rapor alıp ama 37 haftalıkken çalışamaz raporunu alman lazım yoksa daha vermezler
Dileylim Hafta zorunlu değil eğer çalışabilirim derseniz 37 ye kadar çalışabilir raporu alabilirsiniz. Ancak 37 de zorunlu olarak izne çıkıyorsunuz