Filizismail Kızlar merhaba ben 7 +3 haftalık hamileyim bugün ilk defa kalp atışlarını dinledim doktor dedi ki kalp atışları 6+3 haftalık bunun sebebi geç döllenme mi
Esra7261 Filizismail o ne ya? Kalp atışının haftalığı olmaz ki? Yanlış anlamış olabilirsiniz bence. Benimde adet tarihime göre daha geride görünüyordu bebek be kese ultrasonda doktor geç döllenme olabilir dedi. Zaten sonradan haftasını yakaladı
DamlaK Esra7261 merhaba ne kadar geride gözükmüştü Bebek benim de öyle su an iki hafta geride geç döllenme olmus dedi acaba haftasını yakalar mı bu çok kafama takılıyor
Busrabekar55 Benimde geç döllenme normalde 6 hafta regl tarihime göre ama doktor bugün alttan ultasonla baktı 3 haftalık dedi regl gününü değil döllenme zamanını baz alıcam dedi olabiliyor yani böyle şeyler bebeğe zarar vermez geç döllenme olayı öyle araştırdım bakalım heyecanla bekliyorum bende
Mervepolat Arkadaslar benimde gec dollenme arada 3 hafta farkim var geçen hafta kalp atisi icin gittim 6+2 ama kalp atisi yok 1 hafta daha bekleyelim duyamazsak kurtaj denildi baska doktora gittim oda aynisi soyledi yarin tekrar gidecem 7+4 oldum sizce duyarmiyim
Reyhankarabiber Mervepolat canm inşaallah duyarsın üzülme bende geç döllenme ile hamile kaldım 2 kere kalp atışı için gittik duyamadık ama şimdi 36 haftalık oldum lütfen üzme kendini inşaallah yarın güzel haberler ile gelirsin 😊
Elzndgn Mervepolat cnm bnde kalp atışını duyarım diye gitmiştim 7+1 sanıyordum doktor 6+1 dedi senin bebegin görünmüş cok şükür bnm sadece kesem ve yolk sac göründü
Elzndgn Mervepolat bende cok perişanım yarın bnde başka bir doktora gidecem bir gelişme olmazsa ümidi kesecem galiba 😔
Mervepolat Elzndgn canim benimde vajinal bakınca gorundu karnimdan bakti cok minik dedim vajinadan bakinca net goruldu ama kalp atisi yok dedi
EnginDenizim Bugün kontrole gittim 8+2 haftalık ama usg göre 6+2 haftalık çıktı kalp atışını gorduk çok şükür 6mm bebek dedi doktorum. Geriden geliyor ama kisa zamanda haftasini yakalar dedi
Mervepolat EnginDenizim ins yarin duyarim bende kalp atisi cok stresteyim benim bebek de 5.75mm di 10 gun once suan kac oldu yada gelistimi bilmiyorum
EnginDenizim Mervepolat vajinal muayeden korkmayın net ve sağlıklı sonucu öyle alirsiniz oğlumdada kalp atisini vajinal duydum şimdiki bebegimdede. Rabbim hakkinizda hayırlısıni nasip etsin💕🙏 hic stres yapma bu bebegi daha cok etkiler
Mervepolat Elzndgn bende basta korktum baktrmak istemedim ama korkulacak bisey yokmus canm abartildigi gibi bebege zarar vericek bisey degilmis
Elzndgn Mervepolat bn zarar verdigini düşünmüyorum da biraz cekindim galiba ama hergün kendimi yiyecegimi bilseydim baktırırdım
Mervepolat Elzndgn doktorum bu haftada vajinal bakacağını soyledi netlesmesi icin 😑ama cok korkuyorum ya duyamazsam yine diye
Mervepolat Elzndgn kanaman agrin olabilir bir hafta icerisinde dedi ama hic sorun yasamadim senin oldumu boyle bi durum