Shr1Onder Doğum sonrası göğüs ucunun yara olmaması için hangisini kullandınız? Gümüş kapak almayı düşünüyordum ama hava almasını engellediği için iyi değil diyenler oldu, kararsız kaldım. Deneyenlerden tavsiye bekliyorum 💕
karaguzelirem_ Ben Philips aventin göğüs kalkanını almıştım hatta bebeğe ve kendime dair aldığım ilk eşyalardan oldu kendisi 😂 gümüş kapak söyleyen de çok oldu ama kullanması açısından birde zamanla kararıyormuş temizlemesi açısından bana kalkan daha mantıklı geldi.. henüz deneyimleme fırsatım olmadı ama almadıysanız bende göğüs kalkanına bir şans verebilirsiniz. Çünkü kalkanın hava aldırıcı bariyeri var göğüs ucunuza değmeyen gümüş kapakta böyle bir şey yok
karaguzelirem_ Minigiim-vebenn52 alsanız iyi olur kenarınız da dursun bulunsun ben belki çok lazım olmaz diye e bebekten 30 lu almıştım 35₺ ye koydum kenara.. akmaz kokmaz sonuçta.. bence alınmalı son dakika o tarz şeyler pek akla gelmiyor bu yüzden ben alıp kenara koyuyorum.. göğüs kalkanına da çoğu kişi ihtiyaç duymazsın dediler ama ya olursa? Herkesi dinlememek lazım 😂