balbadem1 Kızlar boğazım fena şişmiş birde burnum akıyor çok afedersiniz sarı ve parçalı burun akıntım var bebeğe zarar eder mi ilaç kullanmalı mıyım
Adenala balbadem1 Sadece parol veriyorlar acilde serum olarak Ihlamur bal Zencefil limon bal Bol sarımsaklı çorba C vitamini Sarımsak bal limon macunu yapmıştım Eğer ateş varsa tehlikeli oluyor
BhrRzgr_06 balbadem1 Öncelikle çok geçmiş olsun eğer yüksek ateş yoksa yani hafif atlatıyorsanız arkadaşının dediği gibi hani evde iyileşmeye çalışın Ama eğer yüksek ateş seyrediyorsa bir doktora gözükün bence Allah şifa versin 🤲
balbadem1 Adenala ateş yok çok şükür aile hekimi de sadece dinlen bol su iç ilaca gerek yok dedi soğuk algınlığıymış salgın var dedi 🥲
balbadem1 BhrRzgr_06 yok çok şükür ateşim çıkmadı aile hekimim dinlen ve bol su iç dedi raporluyum bugün umarım geçer
Merve_818181 Bende 16 haftalığım heryerim ağrıyor öksürük ateş 38 oldu dün sonra düştü napacağım bilmiyorum