Zeynep1225 Sol kasığıma düzenli şekilde sancı giriyor 2 dk da bir gibi bu doğum belirtisi olabilir mi 35+1′im
Yenianne17 Zeynep1225 düzenli ise doktora gitmende fayda var ya da bi hastanede nst ne baktirt ne olur ne olmaz risk alma