Altin23 inşallah gebelik vardır çok geçmiş olsun Rabbim size sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah kuruma çizgisi saatler sonra çıkıyor sanırım bir ara yaptım kaldırdım testi 3 4 saat sonra baktım belli belirsiz bir çizgi var eğer gebelik varsa o çizgi durdukça daha da netleşecek inşallah 🙏