Evet minicik bebeğin🌸 ama için rahat olsun öncelik değerlerini düşürmek olur bir kaç gün daha belki kalırsın hastanede sonra da inşallah doktorlar hemen en kötüsünü söylüyor ablama da aynısını soylediler seni doğuma alicaz hazirlan bile dediler biz evden hastane çantasını alıp geldik sonra değerler düşünce beklediler sonra taburcu olmuştuk çok şükür inşallah sends taburcu olursun 🤗