Vuralelif Tubakaban benim de böyleydi ultrason da 3 çizgi var kesinlikle kız dedi doktorum büyük ihtimalle sizinkide kız
edasontr Vuralelif sen bana bakmıstın heralde benmde var ama kafam allah bullah doktor erkek dedi 2 doktor kız dedi anlıyamdım
edasontr Pskmom googleya mutlu resim yukle yaz en ustte tıkla mavi birsey cıkar ona bas resmi yukle asagıda kopyala yazar ona tıkla buraya yapıştır
Vuralelif edasontr bana da ilk devlette erkek dediler özele gittim bacak arasında 3 çizgiyi gösterdi bana sende bak kesin kız dedi
edasontr Vuralelif ben özele gidiyorum 16 haftada 2 erkek dedi bacak arasına bakmadı ama yandan dgru söyledi 11 haftalıktaki bacak arasında 3 cizgi var yani blmiyorum beklıyorum detaylıyı artık
Vuralelif Tubakaban benimde Tubakaban çok tuhaf gerçekten ultrason fotoğraflarımız neredeyse aynı 3 çizgi de çok net görülmüş sizde de bana da çok emin bi şekilde kesin kız dedi doktor
Tubakaban emirasafMom allahume amin inşallah sizin kaçıncı gebeligm ve cinsyt ne rabbim sağlıkla kucagna almayı nasip etsin inşallah
Tubakaban Vuralelif bilmiom vala şuan oğlum yanmda yani bu oğlumun ultsyon kağıdı geçen senein gene hamilym gene 3cizgi var ve oda erkek dedi hata %100dedi