battaniyemkareli Ebruska_92 gebelik öncesi 5cmdi. 3.aya kadar 7cm oldu. sonra bebek büyüdüğü için göremedik.. ilk haftalarda kanamalarım olmustu, dr buna bagladı. şuan kac cm bilmiyoruz, sezaryende alınacak inş.
Mercimeek Ebruska_92 bende çikolata kistiyle gebe kalmışım 😃 gebelik öncesi doktor muayenemi de olmuştum ama yoktu kesemden büyük iki tane çikolata kistim vardı doktor 6. Ayda düşer demişti daha öncesinde yok oldular bile :)
Ebruska_92 battaniyemkareli Benegin gelişimi ne durumda normal dogum mu yapıcaksınız ? Benim 11.5 cm ve 5.5 cm iki adet bulunuyor 10+5 teyim gebelik basından beri aynı miyom sezeryan dedı doktorum
battaniyemkareli Ebruska_92 etkilemedi , sadece ameliyatta ulasılabilecek yerdeyse alabilicez dedi dr