Kizaniminanasiyiim ya kızlar birkaç haftadır cok kaşınıyom akciğer enzimlerine ve uyuzlupa baktılar bi problem yok 23+6
Bimiyendis Kizaniminanasiyiim gebelikte vücut çok fazla östrojen üretir, bazen safra bunun hepsini atamaz o da kaşıntıya sebep olur. Bi dahiliye doktoruna görünmeniz iyi olur
Gul-A Kizaniminanasiyiim benimde vardı 20. Haftadan itibaren doktoruma söyledim testlerimi yaotuk temiz cıktı bio oil yağını önerdı cok şükür ı rahatlattı biraz
Demojna Kizaniminanasiyiim kaşıntı ozellikle avuç içleri ve ayak tabanlarindaysa gebelik kolestazidir. Ursactive ilacı işe yarar ama Drun emin olması için bazı testler yapması lazim. Benim de ilk testte çıkmamıştı,sonra çıktı.
Bimiyendis Kizaniminanasiyiim bende de temiz çıkıyordu ursactive diye bi ilaç verdi onu kullandım geçti kaşıntım o yüzden söylemiştim aslında aklınızda olsun
User22 Kizaniminanasiyiim hormonlardan olabiliyo sanırım bende yaşadım gebelik kolestasından şüphelendm hatta haftasonuna gelmişti kan testi vermicektm sağlık ocağına özellikle geceleri dayanılmaz bi kşıntı oluypdu ama geçti 3 güne
Elifdddd Kizaniminanasiyiim paikolojik olabilir kafayı taktıgın için suan bende 30+4 kaşıntı var ama cilt kuruduğu içinde oluyor batma seklınde
Melike_4949 Kizaniminanasiyiim kuruluktan oluyor benimde öyle kaşıntım oldu ne uyuz çıktı ne karaciğerde sorunu var
HayaLim_Panbik Kizaniminanasiyiim cane karninin üstunde kasinti nirnal deri gerildikce oluyormus. Önemli olan cildin üstünden sakin karnini kasima. Doktorum demisdi kasicaksan elbisenin üstunde kasi. Cunku cildin üstünden kasirsan o kasidigin yerler catlak olusumu oluyormus
Kizaniminanasiyiim HayaLim_Panbik bu öyle bi kaşıntı değil yavrum benim bacaklarım kalçalarım her yerim o da mastit var göğsümde ateş yapıyor bu da enfeksiyondan kaşıntı yapıyor buna çözüm bulamıyorum ben