Arkadaslar bılgısı olan lutfen bana yardımcı olabılırmı ?
Yaklasık 15 gundur tamamen kapalı bır burun ve oksuruk kemık agrısıyla kıvranıyorum
Antıbıyotık basladılar hıcbır faydası olmadı cunku tahmınıöce bır vırus bulastı ve cok zor atlatıyorum
Normalde gebe kalmasaydm gecen sene 14 şubatta burun amelıyatı olacaktm durumum acıldı nefes darlıgı cekıyordum
6 subat depremı olunca hersey kaldı
Sonra ben hamıle kaldm ve su an 33 haftalık hamıleyım burnumu sadece ve sadece bu sprey axıyor oda hamılelere yasak
Aranızda bunu kullanan var mı bebege nasıl bı zararı olabılır bılıyormusunz