Denizs16 Kızlar selam bilmiyorum açıkçası ilk gebeliğim o yüzden sormak istedim, sezeryan doğum olacağı belliyse bile belli bir haftadan sonra nst ye giriliyor mu?
KuzeyinAnnesi10 Denizs16 evet canım giriliyor nst sadece sancı değil bebek hareketlerini falan da ölçer
RRabia000 Evet giriliyo bende 2. Sezeryan olucam tarihi belli ama yinede nts ye giriyorum artık 34 + 5 im