Balgebe Tokluk şekerim yüksek cıktı doktor tekrar yükleme yaptırmamı istedi , sizde yüksek çıkan var mı nelere dikkat ettiniz doktorunuz neler önerdi
tugcesakzci Balgebe gebeliği biz boyunca hayatınızdan karbonhidrat nişasta şeker içeren herşeyi çıkaracaksınız yemeyeceksiniz diyet yapacaksınız yüksek olduğunda öyle kontrol altına alınıyor canım