Deryadeniz63 Kizlar persembe gunu hayirlisiyla allah izin verirse dogumum olucak sezeryan ama hamileligim boyunca hep kabizdim ve simdide yine oyleyim sanirsam doguma girmeden önce bagirsaklarin bos olmasimi ne gerekiyormus bilginiz varmi boyle biseyden dogrumu diye ?
Muhoensar Deryadeniz63 canım geçmiş olsun çok rahatsız edici bi durum ama büyük ihtimal lavman verirler içini temizlemen için bence bunu hatırlat yatışın yapilinca hayirlisiyla sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim
Glcdmrdmr Deryadeniz63 Kabızlık için inciri tavsiye ederim . Geceden 3 büyük inciri hakiki zeytinyağının içine koyun 1 gece beklesin sabah ac karnına kahvaltıdan 30 dk önce tüketin kabızlık için birebir hatta 5 tane inciri kaynamış 2 bardak suyun içine atın kapağını kapatın yavas yavas kaynasin ilik hale gelince için isterseniz içine cevizde atabilirsiniz kaynadıktan sonra bol süt yapar ve bağırsakları boşaltır
ozgeya Deryadeniz63 normal doğumda lavman yapıyorlar ama sezaryende yapmıyorlar ıkınmadığın için canım.
caglademir Deryadeniz63 Galiba onlar kendileri bosaltiyo canim, sorun olmaz bence☺️ Benim de onumuzdeki Pazartesi dogumum Allah izin verirse, Allah hepimizin yardimcisi olsun, saglikla alalim kucaklarimiza🙏🙏🙏
Zhraagk Evet canım doğumda tuvaletini yapma diye😊 lavman yapıyolar bağırsakların bomboş oluyo hemde koşay doğum için
ozgeya Deryadeniz63 ben doğum yaptım,önce sezaryen olacaktı sonra normal doğuma döndü.normal yaptığım için lavman yaptılar.sordum sezaryen de yapılıyor mu diye,hayır ıkınma olmadığı için yapmıyoruz dediler.
ozgeya Deryadeniz63 lavmanın hiçbir şeyi yok ki canım,olacak bile olsan.makattan içeriye su veriyorlar sadece suyu hissediyorsun. 2-3 dakika sonra da ishal olmuş gibi tuvaletin geliyor için boşalıyor.acısı sıkıntısı vs yok.
Deryadeniz63 caglademir amin canm amin öyle bi heycan korku varki anlatamam persembe nasil yapicam hic bilmiom korkudan 😅😅
Deryadeniz63 ozgeya valla bu annelik ne zormus ya annemin kiymetini hamile oldugum zmn ögrendim gercekten 🙏🏻