Balgebe Kan pıhtılaşması sebebi ile hem iğne hemde corasprin kullanıyorum, bu şekilde kullanan var mı ikisinin arası kaç saat ve hangi haftada kestiniz kızlar paylaşabilir misiniz
naneliseker_ Balgebe sabah 8 iğne. Akşam 6 corapirin içtim. Doktorum saat fark etmez dedi bana. Sizde sorarsınız :)
Plankton Balgebe ben de hamileliği öğrenir öğrenmez iğneye başladım. 12. Haftadan 32. Haftaya kadar da coraspin de kullandım. 32 de kestik coraspini.
Omerkazim Balgebe sabah 8 de oksapar aksam 8 de ecoprin (corospirinle ayni ) kullandim canim .33 haftada ecopirin kestik.sadece igneyle devam ediyoruz.
Sevvooi Karahaninannesi aynı anda kullanımlarda bazen kanama olabiliyor dedi ne kadar doğru bilmiyorum tabi ben onun yalancısıyım tüp bebek doktoru aynur serap simavlı