Mavilikler8 nstde yesil olan ve ustunde toco yazan sanci, kirmizi olan bebegin kalp atisi. 50lerde benim nefesim kesiliyor, 160 olsa duramazsiniz hakkaten, kalp atisidir o.
33+3 um, rahim agzim kisacik artik dr olcmuyor bile. Benim de kasik agrim var hele aksam acayipti ama nstde cikmiyor kasilma olmadikca. Kasik agrisina benim dr da normal diyor. Rahim agziniz da iyiymis, endiselenmeyin bence