OYKUmom 2 doz oldum 4 yıl oldu doktorum tercihime bıraktı daha koruman var ama istersen 1doz olabilirsin dedi sırf kol ağrısı için çekiniyorum olmaya sizler oldunuzmu
Tbyk OYKUmom 4 yıl önce ilk gebeliğimde olmuştum. Şuan ikinci gebelik doktor ve ebe tek doz yeterli dedi