bebeksu0
Evet bende 11de hastaneye gittim 17.10da doğurdum suniyle
İlla beklemem diyorsan suniyle açılacağının garantisi yok sezaryene de dönebilirsin eğer açılman olmazsa
Epidural tam ben kemiğinin ortasına yapılıyor kendini korkutma böyle, benim doktorumda seni epiduralle doğurturum çiçek gibi doğurursun demişti, hiçte araştırmadım zararını falan. Ertesi gün sadece biraz ağrı oldu doğrulamadım ama şimdi hiç bir sorun yok
Zaten eğer suni alırsan acıya dayanamayıp epidurali kendinde isteyebilirsin
Neyse sen her ihtimale karşı kendi sancını bekle her şey normal ilerliyorsa en azından 40a kadar