Sibelarin2 Aşırı derecede kil tebeşir beton felan aşeriyorum ne yapabilirim bilmiyorum aranızda benim gibi olan var mı 🤦🏻♀️
Bebekannesiii_ Sibelarin2 hastanelik olursun yapma çocukken görmüştük okula gitmemek için denedik ateşimiz çıkmıştı
YldrmNUR Sibelarin2 vitamin eksikliği olabilir. Yakın zamanda hiç vitaminlerinize baktırdınız mı? Hastaneye giderseniz doktorunuzu bu konuda bilgilendirin :)
Sibelarin2 Bebekannesiii_ Bebekannesiii_ yapmıyorum korkuyorum ama çok aşırı istiyor demir eksikliği var bende ondan herhalde
yavrusincabim1807 Bende demir eksikliği kansızlık var duvarlardan beton alıp yerdim yada toprak yerdim kanına baktır canım çünkü şuan değerlerim yükseldi yıllardır yaptığım şeyi artık yapmıyorum canım çekmiyor
ASE6154 Sibelarin2 genelde aşırı demir eksikliğinden kaynaklanır yakın zamanda hiç kan tahlili vermedinizmi
YldrmNUR Sibelarin2 evet demir eksikliğinden kaynaklanıyor. Yemeyi denemeyin tavsiye etmem :) toprak kil veya başka bir şeyden hastalık kapabilirsiniz
YldrmNUR Sibelarin2 ilaç dışında ıspanak yiyebilirsin bacım ama yanında yoğurt tüketme çünkü yoğurt demir emilimini azaltıyor.