Bebekannesiii_ Kızlar afedersiniz bir kaç gündür fark ettim de dışkımda koyulaşma gördüm demir ilacı kullanıyorum acaba bundan mı kaynaklı?
Adenala Bebekannesiii_ O demir ilacı sindirimi de düzenliyor sanırım her gün gidiyorum normalde sindirim sorunum vardı
_Hulya7106 Bebekannesiii_ evet simsiyah oluyor 😂kız doktor bana yazarken söyledi sakın korkma korkulacak bi durum yok diye o ilaçtan hep olucak öyle demir ilacı yapıyor
Bebekannesiii_ _Kader Çok şükür bende korktum bir kaç gündür dikkat ettim de siz hangi ilacı kullanıyorsunuz acaba
Rbytkn Adenala ne büyük nasip genelde demir ilaçları kabızlık sorunu yapmakla meşhur 😁 Doktorlarin ilk cümlesi “kabızlık yapar”
Rbytkn Bebekannesiii_ feramat demir gramajı çok yüksek olan bir demir ilacı Kullandığım demir ilaçları arasında en erken dişkiyi siyahlastiran ve en erken kabızlık yapan ilacti resmen
Aybarssmom_ Bebekannesiii_ ben de feramat kullanıyorum çok şükür kabızlık yapması bende hiç ve kullanmaya başladığımdan beri dışkı rengi aynı
Adenala Bebekannesiii_ Bazılarında kabızlık yapıyor 😇 bende tam tersi oldu belki de su içtiğimdendir bilemedim
Bebekannesiii_ _Hulya7106 benimde siyah yeşil bir şey olmuş ne bu ya dedim kendi kendime korktum internette de bir sürü şey çıkıyor 😂
Kebelekk Bebekannesiii_ ay valla içim rahatladı bende kullanıyorum simsiyah dışkı randevu alıp gidecektim bide kızlar benim ki gyno gibi bişey şuan hatırlamıyorum o demir ilacı ben bi gün alıyorum bi gün almıyorum çünkü midemi bulandırıyo bide kullanmak iyimi kullanan var mı