Sevilayyk Arkadaşlar bugün 40+4 oldum bizim bebişin gelesi yok perşembe günü sabahtan suni sancı deneyeceğiz ilk doğumum nasıl yapacağım hiç bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı nasıl geçti süreçten bahseder misiniz 🙏