Dnyaa56 Kızlar kalp ritim bozukluğum var kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor bebeğime zarar verir mi bu durum beni gibi olanlariniz varmi
Nesfur41 Dnyaa56 Bebek sağlığına herhangi bir zararı olacığını zannetmiyorum ki yok .. ama mutlaka kardiyolojiye gidin ihmal etmeyin sizin için tehlikeli gebelikte zaten nabız yüksek oluyor
Adenala Dnyaa56 Kan basıncı yükseldiği için oluyormuş canım ben de geçen kalp krizi geçiriyorum sandım
Deletedmom_103 Dnyaa56 Yüksek yastık dene Tanı tedavi koyulmadı bana ama son haftalarda düz uzandığımda benimde kalbim çıkacak gibi oluyordu yüksek yastığa geçince kesildi
Cankuss35 Dnyaa56 benim başından beri vardı daha 13. Haftamdayım ama panik atağım ve kalp ritim bozukluğu var çok hafif
Balbebikim Cankuss35 merhaba kızlar benimde gebelikte oluşan panik atak çıktı o gibi durumlarda ne yapıyorsunuz Ölücekmişim gibi hissediyorum 😭☹️
Cankuss35 Balbebikim bulunduğun şehirdeki eğitim araştırma hastanesi var mı ? Varsa psikiyatri ye mutlaka randevu al . Seni yaşamayan anlayamaz . Kaç haftalıksın suan
Cankuss35 Balbebikim evet 8. Haftadan beri yaşıyorum anneme geldik Burda kalıyoruz doktora gittim psikolog a yönlendirdi bekliyorum
Pol_en Benimde oluyordu hatta 18-21 haftalar arasında . Gözlerim kararıyordu yere çökmek zorunda kalıyordum nerde olursam olayım . Şimdi geçti çok şükür demir ilacına başladıktan sonra geçti demir eksikliği de yapıyormuş