semabrcn [bilinmeyen] benimde 2 gün sonra doğumum var sağlık ocagındaki idrar tahlilini götürdüm doktorum akıntın mı var fitil vereyim dedi istemedim 🙄
1PrensAnnesi [bilinmeyen] benimde yarın doğumum var ve vajina da sivilce çıkmış😞 yıkıldım görünce sirkeli suyla yıkıyorum ama umarım bişey olmaz
ZeynepIrmak [bilinmeyen] ben 36+4 um ve 2 gundur idrar ciktigimda keskin bir koku var idrar Enfeksiyonu olabilir mi bilmiyorum 2 gun sonra doktor randevum var 😩
humaninannesi61 ZeynepIrmak Soğanımsı bir kokuysa enfeksiyondur canım kendimden biliyorum. Bir de rengi bulanıksa oluyor. Bende de var ama az dedi doktorum. Bol bol su içmemi istedi🤷🏼♀️
Asdffghjjk [bilinmeyen] benim 5 yıldır ne zaman gitsem enfeksiyon çıktı antibiyotikle kuruyor tekrar oluyor ama bir sorun olmaz bence.