Hatice_70 aslii57 kendinizi çok mu sıktınz o yüzden ağrır ben ilk yaptirdigumda sıkmıştım kendimi üç gün ağrı oldu ikinci yaotirdigimda hiç sıkmadım hiç ağrı olmadi
aslii57 Hatice_70 ben geçen sene ise girerken yaptırmıştım asla acımadı hissetmedim ama hemsireden kaynaklı bence daha iğneyi batirurken çok canım yandı şuan kolum zonkluyo resmen