Eren3807 Merhaba kızlar size bir sorum olacak ben 27 haftalık hamileyim bugün afedersiniz lavaboya girince peçeteye çok hafif pembe kan geldi silince sebebi nedir sizce yarın gidicem doktora ama şuan telaş yaptım
Nesfur41 Eren3807 Muhtemelen bi problem yoktur devamı gelmediyse ağrınız sancınız yoksa bebeğin hareketlerinde sıkıntı yoksa
Eren3807 Nesfur41 bugün çok hareketlerini hissetmedim açıkçası ama sağlık ocağında dinlenen kalp atışları için cihazla dinledik akşam düzenli atıyordu
Nesfur41 Eren3807 Bi kahve iç tatlı bir şeyler ye soluna yat çoşar 🌸 Herhangi başka bit şey yoksa devamı gelmediyse bir şeycik yoktur yarın mutlaka söyle doktoruna
Ceylankocak Normalde olabilir ama nişaninizda erken gelmiş olabilir geçmiş olsun yarın doktor kontrolüne kadar dikkat edin kendinize umarım bir sorun yoktur