Meryemgrcy 25 haftalık hamileyim son bir haftadır birkaç kere sag kasığıma agri girdi. Şu an da girdi çok kötü oluyorum. Ayaga kalkamiyorum kitlenip kaliyorum adim atamıyorum nedir bu kızlar fikri olan var mı?
Nesfur41 Meryemgrcy Normal rahmininz büyüyor bebek büyüyor dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok belki gazınız var gaz sancısı giriyor olabilir
Cyln00 Meryemgrcy tam olarak aynısı bendede var acile gittim geçen ay bu yüzden ve bişey çıkmadı hala artarak devam ediyor resmen kitleniyorum bebeğin yaptığı baskıdan olduğuna kanaat getirdim artık
Nesfur41 Meryemgrcy Vurmaz mı ben öyle acillik olduydum bi kere kasıklarım kopuyor sandım yerinden meğerse gazmış 😂 muhtemelen sizinde gazdır
Meryemgrcy Ayy vallahi ben de öyleyim şu an inşallah gazdır ama korkuyorum daha büyük bir şey olmasından bebek de cok hareketli o da bir yandan acıtıyor bakalim nasil sabah olcak Nesfur41
Cyln00 Meryemgrcy gaz sancısı değil yani bende öyle sanmıştım 20. Haftamda başladı 30 okucam hala devm ediyor özellikle ayakta kaldığımda ve tuvalete sıkışıkken oluyor oturuyosam kalkıp adım atamıyorum bebeğin pozisyonu ve baskısından
Meryemgrcy Cyln00 aynıyım işte ben de canim adım atamıyorum çok canım yanıyor. Doktora gideceğiz inşallah bende de bir şey cikmaz