Merhaba bende doğumda tüplerimi baglatıcam 32 yaşındayım nasıpse 3 doğum olacak eşiniz imza attıktan sonra doktorlar sıkıntu etmiyor tabi yasınız 20 25 filan olsa muhtemelen kabul etmezler
Ücret konusunda sezeryan anında olunca dırek tipler bebek doğduktan sonra karın kapatılmadan baglanıyormus k yüzden ücret alınmıyormus
Ama normal doğumda ekstra bi işlem olarak yapılıyormuş