Me1temm
Çok zor ya ilk haftalar allahım aklıma geldikçe bunalım çöküyor resmen 18 hafta çektim öyle hep kustum her şeyden tiksindim 🙅♀️🙅♀️ inşallah erkenden biter bu durumlar prillam verir doktorun söylr gece yatmadan 2 tane içiyordum ben ama çokta işe yaramıyordu yani 3 günde bir seruma gidiyordum o çok iyi geliyordu toparlıyordu.. 36 1 oldum hala her sabah aç karna mutlaka safrayı çıkarıyorum ondan sonra rahatlıyorum..
Sadece kızarmış ekmekle peynir yiyebiliyordum birazcık içimi tutuyordu