Pamuk Ahhh ne çok badireler atlattım.Serklaj,gebelik şekeri,enfeksiyon… Doktorların hedefine 1 haftam kaldı.Benim için çok büyük bir rakam.Cok duygusalim çok…
Nesfur41 Pamuk 💃💃🌸🌸 inşallahhhhh allahın izniyle hayırlısıyla alırsın kucağına 🥰 daha da hiç sıkıntı çekmeden inşallah kavuşursun bebişineeee 🌸
Berna9097 Pamuk valla bende öyle diyorum ama gün azaldıkça değişik gelmeye başladı bana biraz buruklaşıyorum ve ağırlaşıyorum öncekine göre benim oğlan hep midemde kafası hiç inmiyor geceleri yattıkça zorlanıyorum
Momofelisa Pamuk maşallah sağlıkla çok daha ileri haftaları görürsünüz inşallah. Darısı da benim gibi endişe ile bekleyen annelere olsun 🙏🏻
Premsesko Pamuk Canım tebrik ederim 🙏 bende 28+3 oldum yarın doktor kontrolüm var tansiyon ile başım dertte zaten şeker filan da var. 28 oldum diye biraz mutkuyum ama korkuyorum
Faide2147 Pamuk aynıyız canım bizde bugün 3. Trimester olduk çok heyecanlı rabbim kavuşmayı da nasip etsin hepimize inşallah☺️
Deletedmom_103 Pamuk Ayyyy bende bu günleri heyecanla bekliyordum şimdi kucağımda ve 12 günlük oldu bileee 🥺🤤 Sağlıkla al kucağına pamuğum 💘