Sever Hanımlar merhaba Ben bugün kontrole gittim alttan muayene oldum. Fakat eve geldiğimde çamaşırımda kahverengi bi leke fark ettim acaba doktorun kullandığı araç bebeğime zarar mı verdi
Moralsizanne Sever bende alttan muayene olmustum onun etkisi yok korkmayın benimkinin nedeni kese etrafında kanamanın cok olmasıydı
Selintrkn Sever canım o haftalarda benim de geldi hep kahverengi leke kırmızı ve aşırı olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktorum
Sevdalmira Bendede bugün kahverengi leke oldu hemen gittim kırmızı olursa sıkıntı olur dedi ama yinede progestan yazdı
Moralsizanne Ben hem 5 hem 9. Haftada yoğun kanama yaşadım şuan dinleniyorum ve ilaç kullanıyorum 11. Haftama girdim lekelenmem devam ediyor... allah a şükür bebeğin durumu iyi
Sever Moralsizanne ilk defa kahve bi leke oldu ama hastaneden gelir gelmez olmadı tesadüf dür inşAllah😊
Sever Bbsra canım vajinal ultrason ile baktı ince uzun bişey de soktu sanırım anlamadım zaten o masaya ilk defa çıkmanın vermiş olduğu bir utanç vardı tam dikkat edemedim 😢
Selintrkn Sever hiç bişey yazmadı canım kırmızı olmadığı sürece hiç sıkıntı yapma dedi ama gene de doktoruna git
CooperBaby Selintrkn Bana da aynisini soyledi. Yazmadi ilac falan.. Kirmizi olursa sikinti dedi.. Zaten bende gun asiri 3 defa oldu. Onun disinda yasamadim.