Bhraysel78 Kizlar merhaba kizim 2 yasinda ve grip oldu sanirim burnu ayaktayken akiyo iyi ama uyumak istemiyo cok öksürüyo burnuda yatinca tikaniyo ne yapmaliyim hastahaneye yarin goturcem ama genede tecrubeli anneler yorum yapabilirmi🖤
Aysemm44 Bhraysel78 Bizimde aynı nen su kaynatıyorum içine biraz tuz ekliyorum çocuk yatınca odanın köşesine indiriyorum içerdeki buharı alıyor öksürmüyor ama onu yapmayınca sabaha kdr öksüryo
Bhraysel78 Aysemm44 anldm tesekkur edrm simdi intrntte sogan gordum sogan kesip basucuna konursa iyi gelirmis oyle yaptm biraz iyi