RRabia000 Nst de bı tane 50 ye yakın sancı çıktı doktora gösteremedim sizce dogum zamanı yaklaşıyor mu şu an 34 + 4 kasıklarıma ve belime vuran adet sancısı gibi ağrı var iki gündür de bebekte yaklaşık 1 buçuk hafta önden gidiyor
Minigiim-vebenn52 RRabia000 doktor ağrınız var diye mi nstye soktu sizi Ben de gittiğimde 34 olucam nstye sokarız dedi ama benim herhangi bir ağrım kasılmam yok geç girmem daha iyi değil mi nstye
hyena RRabia000 benmde çıkmıştı canım hatta 60 70lere çıkıyordu düzenli değildi sadece doktor hissetmiyormusum demişti bana hissetmiyordumda sadece karnım bi sertleşiyordu kalıyordu geçiyordu sen yine bi görün bende 35 haftalıktım 37 ye kadar çok ayakta kalma demişti açılmam vardı 1 cm kadar 39+4 de doğurdum belli olmuyor sen yine doktorunla konuş aksatma
NurCan58 Minigiim-vebenn52 nst sadece sizin agrılarınız için bakılmaz ki bebegin kalp atış düzenine de bakarlar. Üstelik bazen bazılarının sancısı cıkıyor ama sorsanız hiç agrı cekmiyorlar böyle durumlar da var
RRabia000 Minigiim-vebenn52 karnimda sertleşme oluyo demiştim ama artık nts ye girmem gereken haftada gelmişti bence sizde girersiniz artık nts de çıkan sanciyi ağrı şeklinde hisstmemistim mesela ve çocuğun kalp atımı da önemli
NurCan58 Bende de bugün sancı cıktı ve bebegin kalbi cok hızlı atıyordu nst cihazı uyarı verdi, doktor yatış istedi direkt takip edelim diye. Yatmadım insallah bir şey olmaz. Aynı hafta ve gündeyiz, dinlenin kendinizi yormayın saglıkla kavuşalım insallah 🧡
Dilarademiryurek NurCan58 yatış verdiyse neden gitmediniz yani durumunuzu bilmiyorum ama bebeğinizin hayatından daha önemli değildir diye düşünüyorum
NurCan58 Dilarademiryurek erkek refakatci kabul edilmiyor, yanımda kalacak kimse yok, kardesim yarın gelecek o gelince bidaha gidecegiz kalmak gerekirse kalıcam