aminehumamoms hiç korkmayın siz stres yaptıkça bebek daha çok strese girer ve hayati riski artar Allah korusun yada kakasini felan yiyebilir o yüzden sakın olun bol bol dua okuyun salavat getirin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Benim doğum yaptığım gün bebeğim nst de kalp atışı alınmadı ben bayağı korktum doktorumunda acil ameliyatı vardı ve bir türlü beni doğuma alamadı saat 8 de nst den sonuç alamamistik ama doğum 12.55 de gecreklesti ve ben korku ile bekliyordum çok şükür kızım gayet sağlıklı doğdu ve şuan 18 günlük olduk bile sizde saglikla kucağımıza alacaksınız korkmayin