Sevvalll42 İyi akşamlar canım sıkılıyo kızlar napıyosunuz yarın ne pişirceksiniz hayatınız nasıl gidiyo anlatın
YoncaD Sevvalll42 monoton hergun aynı şeyler… üstelik hergun ne pisirsem diye düşünmekten de gina geldi 😂 bide 2 yasinda oglum var sabah kahvalti ayri dert öğlen ne pisirsem ayri dert aksam ne pisirsem apayri dert 😄 sulu köfte cacık büyük ihtimalle.
Lamia65 Sevvalll42 Merhaba.İyi akşamlar.Bilmiyomm ki ne pişiriceğimi şimdi düşünürsem kendimi buzdolabının içinde bulurum😀
hayalim35 Sevvalll42 2 çocuğum çığlık çığlığa ordan oraya koşarken başımı kaldıramıyorum yarında makarna yapacam her gün yemek derdi beni gerdi😆
teacher-mom21 Derinnmom benim de hep sağ da sizin hiç sol tarafa geçiyor mu ve sağ taraf rahim kısmına bazen ağrı giriyor sizde de oluyor mu
Sevvalll42 YoncaD of hiç sorma ben kahvaltı yapmıyorum genelde öğeln bişeyler yiyorum akşamda ne pişirsem diye dert ediyorum canım yapmakta istemiyo içimden gelerek yapmak istiyorum aslında gına geldi
Moonlight7 Hayat heyecanlı bekleyişle gidiyor açıkçası 😂 bazen üzüntü çokçaaaa özlem ve herşeye içerlenip ağlamalarda cabası ama halimize şükürler olsun 😅
Ttttttttttttt Sevvalll42 bnde uyanınca aynı tepkiyi verdim 😃 22 haftalık hamileyim bu Bi kaç gündür yine uyku halleri gelmeye başladı
Derinnmom aslivrl12 aminnn en kısa zamanda size de uçan tekme atar inşallah ben olduğum yerde çöktüm ağrıdan djdjdkdkdk