Arjin_rojin Fat bana 11 ve 12. Haftalarda erkek denildi sonraki aylar kız denildi. Yarın 21. Haftamız detaylıya giricem kesinleşir.iki kızım var inşallah buda sağlıklı bir erkek olur.🤲🏼🌹
Ozge11 Fat bana 13.haftada kısan benziyor dendi 18.haftada erkek ayrıntılıda da netleşti erkek olduğu.o yüzden ilk haftalarda yanılmalar olabiliyor.bu formda okuyordum bizzat kendi başıma geldi.
EgeAysimaAras Fat 16 haftalıkken erkeğe benzetildi 20 haftalıkken kız dedi 27 haftalığız ve kız değişmedi iki oğlum var çok şükür rabbim kız nasip etti ❤️😍👼🏻🌸
031965 10-11 erkek dendi, 14.haftadan sonra kız dendi detaylıya da dört boyutlu ultrasona da girdim bebişim kız
Asimommm 10-16 haftalar arası hep erkek dendi ve emin knuştu doktorum. Snra kız dedi. Benm içime her erkek doğuyodu ama böyle değişik knuşunca ne kıza inanasım geliyo nede erkeğe. Detaylı ultrasonu bekliyorum
Mervedrn Detaylı 20/24 hafta arası yapılır ve genelde en kesin sonucu orada öğrenirsiniz. Bana 13te erkek 16 da kız demişlerdi, sonuç kız Allah ın izniyle
Asimommm Demetgk evet hatta her ultrasonda hocam erkek mi görünüyo hâlâ die soruyodum. Oda beni tatmin etmek için pipi gösteriyordu eminim bak diodu. Bacaklarda hep açıktı. Zaten snra kız diyince şok oldum
anneyimmm_ Ayyy nasıl bi tevafuk üç dört tane erkek deyip kız olan var umutlarımdan vazgeçmeyeyim bari ( iki oğlan annesi) 😂😂😂