Ankara-58 Kızlar kaçıncı haftada kanala indiğini ekstra birsey yaptınız mı kanala inince ne gibi değişiklikler oldu
Nesfur41 Ankara-58 Ben yapıyorum doktorum hareketler önerdi 36 1 oldum onları yapıyorum evde Alaturka tuvalate oturur gibi yapıyorum o şekilde yürüyorum biraz zor ama 😂 Youtubeda var hateketler ordan bakıp yapabilirsin hem çatı açılıyor hem bebek kanala inmesi için yardımcı hareketler
K-Canseven Ankara-58 merdiven çık dedi doktorum kanala ittirmek için. Kızım doğum anında kanala girmişti kafası büyüktü. Oğlumun da kafası büyük 😀 hiç baskı falan hissetmiyorum . 38+3 olduk.
Blueberry0 Ankara-58 bugün kanala indiğini öğrendim hiçbişey yapmadım 37+3 . dün vajina ve makata fena baskı vardı. kanala indiğini hissetmiştim öyle de olmuş 😀
11-02- Ankara-58 32+5 haftalığım bebeğin başı aşşa inmiş iki güne bir kapı koluna tutunup 10 kez oturup kalkma hareketi yapıyorum ve 40 dk yürüyüş yapıyorm
Fundabshnn Blueberry0 Merhaba kanala indikten sonra doğum ne kadar sürede gerçekleşir yani bebek ne kadar bekler bilginiz var mı acaba ?
Fundabshnn 37+6 haftalığız bizde kanala ucu girmiş tamamı inmemiş dedi fakat ben ocak doğumlu olsun istiyorum bunun için 15 günümüz var sizce bekler mi 🤗 Ocak isteme sebebim diğer oğlumla aynı gün doğsunlar diye ❤️
Blueberry0 Fundabshnn hiç belli olmuyor ki o. bebekten bebeğe de değişiyo açıkçası . bende merak ediyorum şimdi ne zaman gelecek die . temizliğe başladım ne olur ne olmaz die.
11-02- Fundabshnn belli olmuyor cnm doktor bana bilemem dedi bir hafta sonra da olabilir bir ay sonra da olabilir dedi