mrsmom_ ilk bebeğime uzunnnca bir süre Prima kullandım hic sizdirma yapmadı pişik de yapmadı cok memnun kaldım sonra 2 yaşına falan gelince migrosun bezine geçtik o da cok basariliydi gercekten ayni şekilde pişik olmamıştı tavsiyem bir iki ay bezden cok islak mendile dikkat edin mümkünse pamuk ve ılık su ile temizleme yapip yumusak bir bezle kurulayın. Pisigi cogaltan kalitesiz islak mendiller diye düşünüyorum 🙏