Kızlar bu hafta itibari ile aşırı rahat geçiyor mide bulantılarım ve şişkinliklerim azaldı aslında belirtilerim azaldı ancak duygu durumum hala sarsıntılı ben gebelik depresyonuna girdiğimi düşünüyorum. Sizdeki durumlar ne nasıl gidiyor cinsiyetleriniz neler öğrendiniz mi?