Merhaba 36+3üm şuan, bebegin başı uzun zamandır asagida ve kanalada girmiş durumdaydi 33 haftamdayken progestan ve adalat kullanıyorum iki haftayı geciktir. Şuan karin çevrem ve belimde bir ağrı var adet agrisi gibi de alt tarafımda baskı hep var zaten bu ne oluyor