Ben daha önce ağda yapmadığım için genital bölgeme küçük olduğu için kasarsan düşüğe neden olur dendi tüy dökücü krem kullaniodum kimyasal iceriyo kana karışır önermiyoruz dedi doktorlar jilet kullan dediler ama hiç kullanmadım ve o çoğaltıyor diye duydum sizce ne yapmalıyım