Meltemmms Kızlar dua edin yarın 15:30 da doğumum var❤️ Çok normal istiyordum ama bebiş kendi seçimini yaptı 38+2 de doğacak. İnşallah sağ salim kucağıma alırım pozitif doğum hikayesi yazarım❤️
sehrengiz_8 Meltemmms bende 38+2 de doğurdum oğlumu bu gece uyku yoktur size uyumaya çalışın mümkün olduğunca hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla alın kucağınıza planlı sezaryen bir de bu açıdan kötü heyecanlanıp uyuyamıyor insan
Melikekar123 Meltemmms merhaba nasılsınız benimde kardon dolanmam var ama doktor sezeryan sebebi değil demişti 🥰
Meltemmms sehrengiz_8 evet çok heyecanlıyım hatta heyecandan midem bulanıyor biraz🙈🙈 tek avantajı sabah çok erken uyanmayacağım o yüzden geç uyuyabilirim 🙈🙈
Meltemmms Bacakogluigdem Canım gayet iyi geçti bebeğim yanımda ilk andan beri❤️ Şimdi yanımda uyuyor ❤️
Meltemmms Melikekar123 benimki hem boynuna hem koluna dolayıp birde çekiştiriyordu hareketleri azalmıştı bu sebeple riske atmak iatemedi doktorum 🤗
Bacakogluigdem Meltemmms oyy ne güzel maşallah ne kadar doğdu peki bebeğiniz bide kaç haftada benimkinde 2 hafta karın çevresinde gerilik var dedide doktor 34 haftadayken onun için soruyorum☺️
Meltemmms Bacakogluigdem bende de 2 hafta gerideydi gayet normal doğdu. Hatta 3 kg yu geçmiyor demişlerdi 3340 gr 52 cm doğdu kızım❤️ 38+2 de doğdu❤️