Doktorunuz söylüyor onu şu zaman gel vs diye bende kullanıyordum herhangi ağrı kanama olursa hemen gel diyordu onun dışında rutin 1 ay sonra gel diyordu. Ama sizin daha yeni olduğu için ilk zamanlar kalp atışı bebeği kesede görmek için erkende çağırdığı oluyor