Kızlar merhaba
Bat 19 Aralık 17 aralıkta tuvalette peçeteye çok açık pembe ve çok az miktarda leke geldi test yaptım negatif midem bulanıyor gibi hissediyorum ama tamamen psikolojik de olabilir çünkü gebelik istiyorum aylardır adet öncesi gebelik belirtileri yaşıyorum gibi oluyor o yüzden emin olamıyorum yerleşme kanaması olabilir mi acaba heveslendirmek istemiyorum kendimi sizin yerleşme kanadından ne kadar süre sonra testiniz pozitif çıktı yardımcı olur musunuz