13Gamze08 Selam anneler geçen hafta kanımda enfeksiyon çıktı serum taktılar antibiyotik verdiler vs bugün tekrar tahlil yaptırdım ve CRP değerim 27.7 hala yüksek gözüküyor aynı durumu yaşayıp atlatan varmı siz kaç değer gormustunuz :/
Wera 13Gamze08 canım benim 130 çıktı yatışım yapıldı bir haftadır yatıyorum 60a anca indi yani kolay kolay inmiyor düzenli tedavi şart hamile olunca her ilacında veremiyor süreç uzuyor malesf
Fasulyeveannesi_ 13Gamze08 bende 1 haftadır yatıyorum. CRP 110 dan yeni yeni düşüyorum üstelik kan kültür testinde üreme çıktı. Antibiotik, serumlar. Bende bir de ateş 39.5 a kadar çıktı 2 gün düşüremediler. Hamileler maskesiz hiç bir yere çıkmasın🙏🏼
Hilalaktscbk 13Gamze08 27.7 düşmeye başladıysa iyi ben ekim ayında 43 küsürlerle hastanelik oldum antibiyotik vs kullandım çok şükür atlattım. Sonucu gören doktor ne dedi?
1anneadayiii Fasulyeveannesi_ ya peki vücudunuzda titreme kasılma oldumu istemsizce benimde öyle oldu crp 94 çıktı ama yatırım yapılma antibyotik verdiler sadece
Fasulyeveannesi_ 1anneadayiii evet ateşim 39.5 latı gördü, Zeynep Kamil Kadın Doğum acilden girişim yapılıp yatış verildi. Bugün 1 hafta oldu. Antibiotik tedavim devam ediyor hala
Hnd_01 13Gamze08 crp antibiyotikten sinra yavaş yavaş eski değerine döner.benim dış enfeksiyonundan crp 120 civarı çıkmıştı iki kutu agumentin kullandıktan sonra 20 ye düşmüştü.doktorum yavaş yavaş düşer demişti.bir hafta sonraki kan tahlilinde düzelmişti.
13Gamze08 Hnd_01 bnmki ilk tahlilde 27 çıkmıştı bı hafta antibiyotik kullandım aile hekimliğinde tahlil verdim yine aynı çıktı 27 hiç düşmemiş bugünde doktora gitcem ne dicekse
Hnd_01 13Gamze08 o 13Gamze08 O zaman bı kutu daha antibiyotik kullandirir doktorunuz.cok geçmiş olsun.
13Gamze08 Hnd_01 valla antibiyotik vermedi diş doktoruna bı git dişte enfeksiyon varmiymis bı öğren bana dön dedi
13Gamze08 Hnd_01 dişe yarın gidicem çalıştığım için isyerine gelmek zorunda kaldim dişte de randevu yok yarın erkenden gidip sıra alarak gircem insallah
gncglozclk 13Gamze08 tetenozdan sonra bende yasadım 18. Haftamda yatıs yapıldı ama bende 40 derece ates sıtma bu sekılde tepki gosterdi 1 gun yattım o gun gun boyu yemedım antibiyotik serum kalmadı cıkısım yapıldında 70 Di 1 haftada antibiyotik kullandım bide ben yarım limon sıkıp ıctım bol da su 1 hafta sonra 5 e dustu hala 5 de suan 35+5 deyim 2. Doz aşıyı olmadım korkumdan yine aynı olur diye
Hilalaktscbk gncglozclk Aşıyla ilgisi yoktur bence belki aşıyı yaptırdığınız yerde hastalık gelmiştir kalabalıktan, havasızlıktan vs ama ben de yaşadım aynısını aşıdan haftalar sonra oldu sinemaya gitmiştim orda başlamıştım rahatsızlanmaya 🥲