Ayse_Nur10 Merhaba kızlar, 15+3 günlük hamileyim, bir kaç gündür vajinamdan yeşil renkte koyu akışkan akıntı geliyor bu durumu yaşayanlar var mı, tehlikeli bir şey mi ?
gncglozclk Ayse_Nur10 bende cok yasadım canım alttan muane ediyorlar fıtıl verirler yeşil ve sarı sıkıntı mantar demıstı bana hep su gibi de gelirdi o yuzden ihmal etme kuzum
Bburrcu Ayse_Nur10 bende bıktım bu akıntılardan rengınden valla sarımsı koyı gelıyo bende de artık renk secemıyorum ıcınde pembemsı leke mı sarı akıntı mı anlayamıyorum serklaj var ondan mı acaba yesil renk ıcın rısklı dıyolar canım yınede ıhmal etme
Bburrcu Kızlar bilgisi olan yaza bılır mı progestan fıtıl olarak kullandım hep dort haftalıkken baslamıstım pembe leke geldı korktum doktor hap olarak devam et dedı akıntı bazen seffaf temız gelıyo bazende sarımsı gelıyo pembe renkde oluyo bazen sarı akıntının ıcınde aklım almıyo serklaj oldugu ıcın bu durum normal mı cunku antıbıyotık hap ve fıtılı hıc bırakmadım serum olarakda cok kullandım antibiyotik boyle sarımsı akıntıyla doguma kadar gıden varmı acab 😔😔😞
Bburrcu Bburrcu @Pamuk ☝☝☝canım yorumuna ıhtıyacım var 😢😢doktora da gıttım ıkı gun yattım serum taktılar bı sorun olmadıgı ıcın taburcu oldum hastanede gelmedı sımdı eve gelınce yıne sarımsı akıntı geldı bazen seffaf oluyo bazen renk degısıyo sarı pembemsı leke kan sanıyorum doktor yok dıyo
Pamuk Bburrcu İlk olarak akıntı genel de sarı olur korkacak bisey yok benim de öyle.Ikinci olarak vajinal progestan toz pembe olarak vajinadan çıkar.
Bburrcu Pamuk evet canım bende onu kanama baslıyo sanıyorum oyle dedıgın gıbı pembe doktora gıdıyorum bı sıkıntı yok dıyo ıkı günde hastanede yattım antibiyotik serum taktılar enfeksıyon ıcın bı seffaf akıntı gelıyo bı sarı pembe oluyo yanıı bu durum normal demı canım koku falanda yok kan gibi kırmızıya dönmüyo hıc 😟
Bburrcu Pamuk tamam canım yıne cok cok cok tesekkur ederim ben dogurana kadar ınsallah burda olursun hep 🥰🩵sende vaktındde saglıcakla kavus bebegıne
dunyaaa Arkadaşlar bende 22 haftalık hamileyim 2 aydır benim sürekli yeşil kokulu akıntım geliyor resmen sürekli ne peçete ne bez bişey dayanmıyor artık bıktım bu yeşil akıntıdan resmen su gibi yeşil akıntı akıyor korkmyaa başladım daha doktor randevumada 9 gün var
Beyzab95 dunyaaa enfeksiyon var bende de 2 kere geldi idrar yolu enfeksiyonum var ama perşembe vajinal kültürde vericem benden çok azıcık 2 kere geldi daha gelmedi birde kokulu değildi benim bence erkene çekebilirseniz erken gidin Allah korusun enfeksiyon her türlü bebeğe risk 😢
dunyaaa Beyzab95 bebeğime riskli oldugu için erkene çekmek istedim ama yok randevu vermediler ben böyle bi akıntı görmedim resmen su gibi geliyor çok geliyor yeşil parçalı bile geliyor
Beyzab95 dunyaaa başka bir doktora görün olmadı 😢 kendi doktoruna da acil olarak gittim dersin bunları verdi kullanayım mı diye sorarsın erteleme bak Allah korusun 😢