Zeynepci012 günüme 4 gün kala negatifi gördüm , ki tüp bebek benimkisi , tutunmsina göre hesaplayup testi yapmıştım çok demoralize oldum. Sonra adet gününün sabahi birde sancım var kesin adet olacam diyorum ama genede yaptım testi silik gördüm ve kuzumu bekliyorum darısı başınıza güzel haberlerin