Kızlar 33. Haftamdayım hiç nstye girmedim ama çok fazla sırt ağrısı yaşıyorum uykusuzluk halsizlik çok arttı :( bebiş de sağ tarafa yığılıyo karnım resmen yamuk duruyo ve sağ taraf sertleştiği için ağrıyo ve karnımın sağ tarafında mor damarlarım belirdi bu normal mi ya