KuzeyinAnnesi10 MinikKalpb siğil için ilaç bilmiyorum hamilelikte yok canım. Siğil varsa sezeryan olursun normal doğum olmuyor.
MinikKalpb KuzeyinAnnesi10 yok hayır mesela elde yada ayakta çıkmış bir siğil için ilaç kullanan var mı?
Evremoz MinikKalpb elimde bi siğil ilacı var ayağa sürülen fırçalı oje gibi, bir de ayak yakısı var. Ikisinde de gebelikte kullanılmaması gerektiği yazıyor.
Snmyildrm @MinikKalpb evet benımde elimde siğil çıktı hemde çok ağrılı birşey cildiyeye gittim krem verdi kullanıyorum bir zararı olmayacağını söyledi