21 haftalık hamileyim yarın detaylı ultrason giricem şuan yaşadığımı yazmak istedim sanki mesanem dışarda gibi hissediyorum altıma kacircakmisim gibi bo his bu zor tutuyorum tuvaletimi ne yazacağım bilemedim normal mi bu sanki afedersiniz idrar torbasının üstünde zıplıyor gibi hissediyorum tuvalete gittiğimde çok az oluyor